Nu är du påväg!!

Godmorgon bloggen! Jag sitter här och är skit ledsen och jag känner inte för att göra något idag bara att sitta här och stirra ut i ingenting. Nu sitter nämligen Sandra på ett flygplan till Madrid och inte nog med det hon ska inte bara vara där 1-2 veckor hon ska vara där i 4 HELA MÅNADER!!!! Hur ska jag klara mig utan henne så länge! Jag känner bara för att lägga mig i sängen och inte vakna upp fören i allafall nästa vecka. Igår så skickade både jag,mamma och pappa ett varsitt sms till henne och sa att hon skulle vara rädd om sig och att vi älskar henne och kommer sakna henne sååååååååååååååååå mycket medans hon är borta... Min Sandra Bus!! min älskade vän kommer jag inte få se på 4 månader!! Jag bara säger det jag ska fan e med försöka att åka och hälsa på henne nu,det är en sak som är säker. Hoppas att allt kommer att gå bra och plus så ligger det en present till Sandra här hemma som jag får skicka iväg till henne sen när man fått adressen där hon bor. Den skriker Saaaaandra!!

Nu så ska jag gå och hämta lite mat för min mage är så himla hungrig just nu men vi ses lite senare idag där jag tjatar mer om hur mycket jag saknar min fina vän...

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: sandra

aaaaaaawww gummmaaaaan!!!! <3<3<3< jag saknar dig hur mkt som helst jag med!!! min fina vän!! <3 Känns tomt inombords utan dig! Hälsa din mamma o pappa att allt e okej o jag har det bra! Saknar dom o saknar dig!!! Spännande o se vad det är för en present ;) guud jag kan inte läsa såna här saker! Börjar ju lipa!!!! Min adress är;

C. Palestina 14

Port 1, piso 4'2 ( bara skriva ut på framsidan med adressen)

28000 Alcobendas, Madrid =) LÖVE YOU AND MISS YOU GÅNGER TUUUUUSEEEEN!!! <3<3

2009-09-08 @ 20:33:51
URL: http://zandratoncic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0