Måndag

Nu har vi börjat på ny vecka och det menas med ännu mera jobb, det är fan jobbigt att gå upp 7.00 varje morgon,haha! Jag har inte gått upp klockan 7.00 på över 3 år typ, jag går ju inte i skolan så jag har alltid sovit tills klockan typ är 11 - 12 någonting, härligt! Mamma är nu ute i köket och gör lite frukost till mig, så snäll som hon är och efter frukosten så blir det att klä på sig och sen klockan 9.00 ör det jobb.

Men ni får ha en bra dag så ses vi vid 16.00 tiden då jag slutar, Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Själv går man upp 05.20 hela denna veckan! Praktik sucks! Hur kommer det sig att du inte går i skolan? Funderade över det för någon dag sedan, att jag aldrig sett dig på bussen alltså.

2009-09-07 @ 18:05:19
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0