Måndag

Hej bloggen! Det var ett tag sedan men jag kände att jag behövde en paus från bloggen och bara få tid att vila upp mig lite, jag mår fortfarande inte hundra men hoppas på att innan vi åker mot Stockholm på Torsdag så ska jag må lite bättre i allafall. Idag så har jag legat i sängen och bara sovit och sovit för jag kunde inte sova inatt för att jag mådde så dåligt och jag somnade nog inte fören klockan halv 5 i morse så jag har varit dödstrött och inte känt för att ens gå upp ur sängen förens nu, men nu är jag uppe och sitter i mina gosebyxor som jag kallar dem och en tjock tröja och kollar på tv. Brorsan har varit hos doktorn idag, nu var det hans tur att lämna blod,haha! Han har också mått jätte dåligt så det är väl något som härjar här (inte svininfluensan om ni tror det,haha! den har vi inte).

Mamma kommer strax hem och då ska hon och jag spela lite spel, känner för att hitta på något som inte har med datorn eller med tv:n att göra så det blir att spela något spel när hon kommer hem från jobbet snart.
Nu så ska jag gå och göra mig en stor kopp te och kolla klart på ett avsnitt av Cold Case och sen så ska jag väl leta fram lite olika spel här. Men vi ses!

Ps. föresten, innan jag glömmer så måste jag gratulera Stina-Lee som blev mamma den 22 September till en frisk liten flicka, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0