Lördag

Godmorgon! Jag sitter och väntar på att min pizza ska bli färdig som nu ligger inne i ugnen på värmning just nu. Jag sitter även och kollar på Tracy's Hämnd, nu blev det äntligen av,haha! Idag så är det födelsedagsfirande för Peter som står överst på listan, han fyllde ju 24år igår. Vi får hoppas han mår bättre innan gästerna kommer vid 17.00, för just nu så ligger han i sängen och mår väldigt dåligt, detta är en anledning till varför man aldrig ska dricka tills man blir full,haha!

Nu kom precis mamma in med min pizza och ett stort glas med o'boy så nu så ska jag sätta mig till rätta och äta och sen ska jag börja göra mig i ordning för ikväll, men vi ses ju senare!

Kram





Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ precis flyttat till Malta!

tack =) jo det är bra här med! görs idag då?

2009-09-05 @ 18:33:59
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ precis flyttat till Malta!

okej =) jag gör inte så mycket heller ska nog spela=)

2009-09-05 @ 18:47:57
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0