Idol

Mormor och hennes väninna är här och kollar på tv just nu med mamma inne i vardagsrummet. Själv så sitter jag instängd i mitt rum och kollar på Idol. Det dåliga idag är att det går en jäkla massa bra program idag som jag vill se och problemet med det är att dem gå på samma tid,haha! Jag sitter här och skiftar mellan fyran och femman (där en Crossover mellan CSI:NY och CSI:Miami går just nu) men ska snart gå ut och hämta lite gottis i köket.

Alltså är det bara jag som inte gillar Johan Palm över huvudtaget? jag tycker inte han kan sjunga och ni kommer nog hata mig nu bara för det men jag är bara ärlig. Jag tycker inte han har en bra sångröst, jag tycker det låter som om han är krasslig i halsen varje gång han öppnar munnen för att sjunga, men men...

Nu så ska jag hämta lite dricka... See ya!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Blä för Johan

2009-09-19 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0