Hemma från Jobbet

Nu är lilla jag hemma! Jag har precis ätit upp mina två majskolvar (med smör) och sitter nu och kollar på Full Frys,haha! Jag har precis tagit en tablett för jag har världens mensvärk alltså, fyfan vad ont det gör! Men jag är glad att jag inte kräker av det längre, förra året så började jag få sådan värk och inte nog med det, det gjorde så himla ont i magen på mig att jag kräkte av kramperna som jag hade, det va hemskt! Jag har typ värsta fobin för att kräka, jag kan svimma så himla rädd jag är för att göra det så förra året va verkligen ett helvete pågrund av dessa kramper¨, ni kan inte ens tänka er hur ont det gjorde, jag trodde att jag skulle dö varje gång.

Men men... Nu så ska jag lägga mig och vila en stund så min mage kan vila, men vi ses senare!

Pussen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0