fredag

Hej bloggen! Jag sitter här och äter OLW's stjärnor, skit goda! och i mellan varje tugga så får jag hostattacker. Hela morgonen idag så har jag och mamma legat i min säng och sovit, mamma mådde så dåligt när hon kom hem från jobbet så jag sa att hon kunde hämta sitt täcke och sin kudde och lägga sig i min säng. Både jag och mamma har mått skit nu, jobbigt!

Men i allafall jag får helt enkelt sätta på ett smile idag därför att Peter fyller 24år idag! Grattis brorsan!!
I allafall jag sitter nu och kollar på säsong 3 av VÄNNER och äter på mina stjärnor men jag ska snart gå och hämta ett glas med dricka (har inte bestämt mig för vad än) och sen så ska jag sätta i ett nytt blockljus i min skål liknande sak som står här på mitt bord och sen måste jag sätta i nya ljus i alla mina andra ljushållare och sen så ska jag dra ner pasiennerna och tända alla ljusen (så att det blir lite värme i mitt rum, det är skit kallt här inne!) och sen så ska jag sätta på Tracy's hämd, blev aldrig att jag kollade på den igår så det får bli idag i stället.

Men men nu så ska jag hämta lite dricka och sen så ska jag tända alla ljus och kolla film, see ya later!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0