Fredag

Hej bloggen!

Min förkylning blir bara värre och värre, när jag andas så gör det skit ont i kroppen på mig och idag så kommer mormor hit för lite planering inför när vi drar upp till Stockholm den 1:e Oktober för att se musikalen Hairspray och sen såklart för shopping, stannar uppe i huvudstaden tills den 5 eller 6 Oktober.

Jag sitter och kollars på lite gamla filmer som jag har liggandes här hemma som jag typ älskade när jag var i 10-års åldern, haha! Ibland är det härligt att bara få känna sig som en 10-åring igen. Nu så ska jag gå ner till duschen och duscha innan mormor och hennes väninna kommer hit lite senare idag, see yaa!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hälsa Stockholm från mig när du åker dit ;) :)

2009-09-18 @ 16:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0