Fredag

Hej bloggen! Jag är skit trött men inte så konstigt i gentligen, vid 2-tiden i natt så fick jag enormt ont i magen och i mina njurar (min högra njure har minskat 60% i funktion, från när jag fick blodförgiftning när jag var 7-8 år gammal) så jag kom krypandes till mamma gråtande och sa att jag hade skitont i njurarna och i magen och med tanke på vad som hände förra gången då njurbäckeninflammationen gick över till blodförgiftning i stället och jag var nära på att dö så blev mamma så rädd att hon ringde och beställde tid hos doktorn nu i morse. Jag somnade nog inte fören klockan var 4 i morse och mamma va snäll och stannade tills jag somnat. Jag kan inte beskriva hur ont det gjorde, det kände som om jag skulle dö av smärta.

Så nu i morse följde mamma med mig till doktorn och vi tog lite blodprover och sånt men det var inget fel på mig sa dem,men att ha så jävla ont utan anledning tror jag knappast på och med tanke på när jag fick blodförgiftning så sa doktorn att det bara va influensa, så sen dess så litar jag varken på Läkare eller på Polisen och jag tycker jag har all rätt att hata dem. För när jag fick blodförgiftning så ringde mamma till sjukhuset och berättade att jag kunde inte sluta kräka och att jag va nära på att bli uttorkad men sköterskan i luren bara sa ''vi har inget rum just nu så hon får vänta'' och hon sa det flera gånger så mamma blev så jävla förbannad att hon och pappa bara tog mig till bilen och bara körde iväg med mig upp till sjukhuset så att dem skulle behöva kolla på mig och när vi kom upp så var jag halvt död, jag kunde inte röra mig och jag låg nästan helt livlös i pappas famn och då fattade läkaren att jag verkligen va skit dålig, om det inte skulle varit för mamma och pappa så skulle jag varit död och det skulle varit hans fel eller igentligen så skulle det varit den jävla sköterskans fel, jag vet att det är fel att säga så men efter det så har jag ingen respekt för varken läkare eller poliser och varför jag inte har respekt eller litar på polisen här i sverige i allafall har jag redan berättat om.

Nu så ska jag lägga mig en stund och kolla på tv, men vi ses lite senare när jag känner att det arga i mig har försvunnit. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0