En kopp thé är det bästa som finns

Jag sitter nu och kollar på tv i sängen och dricker på en stor kopp thé men jag ska nu göra något som jag inte gjort på länge, jag ska sätta mig och spela The Sims 3 en liten stund. ska nog bara spela någon timme för känner att jag vill sätta mig med en bok i fotöljen i vardagsrummet med en kopp thé och sitta och njuta framför öppna spisen som brinner så fint.

När jag flyttar hemifrån (när det väl blir,haha!) så måste jag ha en egen öppen spis, det är det mysigaste som finns, speciellt på vintern när det är kallt ute och snön ligger som ett täcke över staden (herregud jag låter som en som läser ur en barnbok,haha!) då är det mysigt att krypa upp med filten i högsta hugg i fotöljen och sitta någon meter från brasan och läsa någon bra bok och vara helt ensam, det är det bästa som finns! det är härligt att få vara ensam ibland när ingen tjatar på en hela tiden eller stör en, det är härligt!

Nu så ska jag spela The Sims 3 i någon timme och sen är det dags för lite läsning, kanske tända några ljus också, mysigt mysigt!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0