Catherines Dröm

Precis som rupriken lyder så sitter jag nu i sängen och kollar på min efterlängtade film ''Catherines Dröm'', pappa hämtade ut mitt paket från Ellos idag där min älskade film va i plus en lampa,en beige cardigan och ett påslakanset. Jobbade som sagt från 09.00 till 16.00 idag, och det har nog varit den längsta dagen i mitt liv. Hela dagen idag så har jag mått pyton, jag har haft kramper i magen och mått skit illa, jag har jobbat i kyl och frys diskarna hela dagen idag och normalt så fryser jag när jag är där men idag så svettades jag som en gris, det kändes som om jag skulle brinna upp, jag är riktigt förvånad att jag klarade av hela dagen eftersom att jag mådde så dåligt, jag mår väl fortfarande inte prima men det är inte lika illa som det var i morse och i eftermiddags. Jag sitter här och gäspar som en galning, jag är super trött så jag ska nu krypa ner under täcket och kolla på min älskade film.

Ni får ha det så bra och Sovgott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0