Why is happiness casting me in the shadows

I'm Back! Sitter nu och lyssnar på musik och en av mina favoritlåtar spelas just nu, My Side Of The Story - Hodges. Jag sitter här i min säng med droppande hår, kom upp från duschen för inte så länge sedan.
Jag funderar på om jag ska gå ut och göra mig en fralla eller nåt för jag känner att jag börjar nog bli lite hungrig i min lilla mage, så en fralla med ost och något annat gott på skulle sitta finfint just nu.

Jag ska kolla på ett avsnitt av antingen Supernatural eller Criminal Minds nu innan det är dags för mig att krypa ner i sängen men ska springa ut i köket och göra mig en fralla först innan jag börjar glo på Supernatural och Criminal Minds, jag kan inte bestämma mig så det får bli ett avsnitt av varje. Men dags för mig att gå men vi ses imorgon igen.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Ja den verkar bra :)

2009-10-21 @ 16:06:16
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0