Torsdag

Godmorgon bloggen! Hur é det idag? Själv så vaknade jag för typ 10 minuter sedan faktiskt rätt pigg. Tåget går vid 9-tiden mot Göterborg först där vi ska byta till tåget som går till Stockholm, skönt att äntligen få komma iväg! Idag blir det nog att gå på stan hela dagen och kolla runt och kanske äta på något trevligt ställe.
Mamma kom precis in med en kopp lemon te till mig som jag tänkte dricka först innan jag går ut till köket för att äta frukost. Min mage klarar inte av att jag äter när jag precis vaknat, för jag blir skit illamående då, så jag får vänta en stund så under tiden så ska jag göra mig i ordning.

Måste sticka nu och börja klä på mig och sånt för annars blir jag aldrig klar, men innan jag går så måste jag bara säga att ni måste kolla in bloggen sen, antingen när jag kommer hem på måndag eller nu för jag ska nämligen berätta vad pappa överraskade mig med igår kväll, men har inte bestämt mig för om jag vill berätta det nu eller senare men i alla fall komma in bloggen.

dags för mig att kila men vi ses!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0