Torsdag

Holaaa!! Jag sitter med pyamasen fortfarande på mig och har precis ätit upp mina soppa, ska snart gå och klä på mig, tjocktröja blir det idag för jag fryser som in i norden, det är svinkallt både inne och ute här just nu så det blir tjocktröja och varma mysbyxor och tjocka mysstrumpor, det passar perfekt. Jag sitter nu och kollar på Tredje säsongen av Supernatural men efter detta avsnitt så hade jag tänkt byta till Criminal Minds en stund, man får variera lite,haha!

Vad ska ni hitta på idag då?

Detta blev kanske inte världens längsta inlägg men jag har helt enkelt inte något annat att skriva så, ses senare!

Kommentarer
Postat av: Sabina

2009-10-22 @ 20:49:45
Postat av: Sabina

Vet inte vad som hände nrä jag skulle skriva kommentaren där men nu kommer en ny xD Vi får sova över snart igen och kolla Supernatural, det var myys :) (Fastän jag vart ganska paranoid!)

2009-10-22 @ 20:51:02
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0