Torsdag

Hej på er!

Vädret idag har gjort mig deprimerad, det har regnat och det är så jävla kallt ute, inte ens en av mina favoritfilmer kunde få upp humöret på mig och när jag är på detta humör är jag inte att leka med, jag har världens värsta tålamod och vill inte träffa någon och jag blir typ fly förbannad om någon bara kommer in i mitt rum vilket min pappa just nu gjorde med en stor jävla tvättkorg full med min nytvättade tvätt. Och han tror att jag orkar ens kolla på denna tvättkorg nu, va fan! Jag känner att jag behöver nog lite mat också för att bli på lite bättre humör i allafall så får nog gå ut i köket och röra i hop något ätbart innan jag tar tag i denna förbaskade tvätten, och självklart så ligger alla kläder huller om buller i min garderob just nu så bara för att de nytvättade kläderna ska få plats måste jag ta ut alla kläder ut garderoben och vika om dem och lägga in det snyggt igen. Fan fan fan fan fan fan!! Jag är inte på bra humör idag för att börja städa kan jag ju garantera. Och så jävla mycket kläder som jag har så kommer detta fan ta hela jävla dagen att fixa, jag måste fan rensa ut min helvetes garderob och plus jag behöver en större, jag har en rätt så stor klädkammare i mitt rum men bara för att vi har brist på garderober här i huset så har ju resten av min familj sina kläder där inne så den kan jag ju inte använda. Just nu önskar jag att jag hade en egen bostad, där jag kan slippa allt tjat, men vissa är tyvärr inte så lyckligt lottade, fan vad härligt det ska bli sen nästa år i Miami när vårat hotell är färdigt och när vi kommer bo i två stora 110 kvadratmeters sviter och i den ena kommer jag och mina kompisar få ha för oss själva när dem hälsar på, gud så härligt!!  Läängtar riktigt tills dess!

Nu så ska jag gå och börja med mat och sen städa ur min förbaskade garderob, ha en bra dag med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0