Tisdag

Godmorgon! Jag har varit vaken sedan 8.00 någon gång runt där och kollat på massa tv-program på ch131 som jag missat nu när jag varit i väg, sitter nu och kollar på Supernatural och äter på ristorantes (vet ej om jag stavat rätt) mozzarella pizza, mums! Och sen så sitter jag och dricker på ett stort glas kall oboy, finns inget bättre än när den är riktigt iskall.  Bilderna från Sthlm kommer upp på bloggen någon gång under veckan, känner inte för att lägga upp alla bilder just nu.

I allafall i dag så ska jag ha en filmdag, har ju köpt två nya filmer i stockholm så dem ska jag kolla på och sen så ska jag försöka fjäska lite för pappa så att han åker ner till Ica och köper lite godis och chips och sånt som jag kan ha till.

Nu så ska jag i allafall äta min mat och sen så ska jag kolla vidare på Supernatural. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0