Söndag

Godmorgon allesammans! Jag sitter och kollar på Criminal Minds och jag är inne på andra säsongen just nu. Jag har precis ätit det som jag kallar frukost även om klockan är 13.45,haha! Tänk igår vid denna tiden skulle klockan varit 14.45 men inatt va det dags att ställa tillbaka klockorna så nu är det vintertid ladies and gentlemens! Vi går nu mot mörkare tider, mysigt tycker jag. Snart är julen här, är det någon mer än jag som tycker att året har gått så himla fort. Tänk snart är det jul igen, och fan vad jag längtar, julen är my favorite holiday helt klart. När alla julsaker har kommit fram och julstjärnorna och ljusstakarna har kommit upp i fönstrerna och julmusiken har börjat spelas i husen, ohh... nu längtar jag verkligen.

Nu så ska jag gå och försöka få ut Truls (min katt) som har smygit in i min garderob och lagt sig och stökat till det och sen är det tillbaka till CM.

Jag hoppas ni får en rolig dag allesammans, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0