Söndag

I Was Made For Loving You Baby! Godmorgon! Kiss spelas här för fulla munnar även idag, you gotta love kiss!! haha!

Sabina går omkring här och packar för fullt för att åka till sin pappa idag vid 15.00, så mamma kommer och hämtar mig vid 2-halv 3 idag. Vi är uppe och har ätit frukost men jag känner ändå att jag skulle vilja sova en stund till,haha!
Vi har tagit en himla massa foton i allafall så det blir lite bildvisning sen och vi har även spelat in massa konstiga videos men dom behåller vi nog för oss själva,haha! Vi somnade rätt sent nu inatt efter att vi kollat på ett avsnitt av Supernatural, Jag älskar ch131, det är en sida man kan se gratis filmer och tv-serier på, jag hittade denna sidan för över ett år sedan och jag har följt den varje dag flitigt!! Varför vänta en vecka för att se fortsättningen på ett program när man kan gå in där och se det direkt. Love <33

Nu så ska jag börja plocka ner mina saker i min väska så det är färdigt tills mamma kommer sen och hämtar mig så vi ses när jag är hemma hos mig igen!

Tack Sabbe för en rolig helg!!

Byebye!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack själv! :) <3

2009-10-18 @ 17:43:05
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0