Snön har kommit till Halmstad

Jag ser det snöar,jag ser det snöar det va väl roligt hurra! Öppna Spisen brinner och snön bara fallar ner som ett vitt täcke på marken. Snön har kommit till Halmstad och även om jag hatar att det blivit kallt så måste jag erkänna att det är väldigt mysigt när det snöar (: Vintern blir hel på något sätt när snön har kommit. På Julafton och på Nyårsafton och sen får jag ju inte glömma på Lucia, då så vill jag att det ska vara mycket snö ute. Men jag får ju erkänna att snön känns mycket mysigare när det verkligen har börjat bli jul, när alla julpynt är uppe, speciellt julstjärnor och ljusstakar när dom äntligen är uppe i fönstrerna och när radion har börjat spela julsånger. OMG! vad jag babblar på,haha! men jag älskar julen även om det är svinkallt ute så har det alltid varit vintern jag älskat mest då pågrund av Julen. Är det någon mer än jag som älskar julen mer än allt annat?

Och den 20 december (tror jag det va) så ska hela familjen gå och se Sanna,Sonja och Shirley (och Måns som nu också är med), jag är inget fan av någon av dom men resten av familjen skulle gå så jag följer med jag också, kan nog bli rätt mysigt ändå. Pappa fick förra året i julklapp av mig deras julskiva med deras autografer (?) på, tidigare den dagen så hade jag åkt in till Maxi för att köpa skivan och då visade det sig att dom va där så det blev signering också, snäll dotter jag är,haha!

men det finns en låt på deras julskiva som jag faktiskt tycker om och här kommer den. (lite tidigt att spela julsånger kanske men jag bryr mig faktiskt inte,haha)


Another Winter Night - Sanna, Shirley & Sonja

Nu så ska jag hämta ett glas julmust och sätta mig framför brasan medans jag kollar ut på den vackra snön som snabbt täcker våran lilla stad.
Ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: haha nejdå, jag skojade bara :) Btw, vi snackade om julen idag i matsalen, gud vad vi blev julsugna haha! Julmust, måste ha! Fast pappa har säkert köpt isåfall, han köper alltid till mig när det kommit (a)

2009-10-16 @ 13:31:16
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0