Onsdag

Nu är man uppe! Jag har fått några få timmars sömn inatt bara tack vare att jag har legat och frysit i princip hela natten. Det har varit svinkallt inne i mitt rum och även om mitt täcke är hur tjockt som helst så verkade det inte värma mig det minsta. Jag sitter här och fryser fortfarande även om jag har massa tjocktröjor på mig så fryser jag fortfarande så jag ska nog be mamma om hon kan tända brasan inne i vardagsrummet så jag kan sitta där och värma mig i någon timme (vilket brukar bli typ 5 timmar i stället,haha!).

Jag känner mig på väldigt dåligt humör, vet inte varför men jag känner mig alldeles tom inuti och jag känner mig ledsen men jag har ingen aning varför, jag antar att jag börjar bli skit nervös inför den långa flygningen till Miami nästa vecka. Och jag som hatar att flyga!! Jag är livrädd för att flyga långt, jag är väl inte livrädd för att det ska hända nåt så men jag är rädd därför att jag alltid blir sjukt dålig när jag flyger, det är väl det som skrämmer mig mest. Jag får be pappa åka inom apoteket och köpa tabletter som jag får ta innan planet lyfter så att min mage förblir lugn för annars brukar jag få sjukt ont i magen tack vare att jag blir så himla spänd och jag har svårt för att slappna av.

Är det någon mer som brukar bli sånhär när ni flyger? Snälla berätta vad ni gör åt det i sånafall.

Nu så ska jag springa ut till pappa innan han åker och frågar om han kan köpa med pinnglass hem, ananassplitt, mums!
Vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Jovisst kan vi sova över i helgen :)

2009-10-14 @ 16:43:21
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0