Onsdag

Halloj! Igår så tog jag en vilodag från bloggen, jag hade inte några krafter att sitta här och skriva på något inlägg. Idag så håller jag tummarna för att Pappa ska komma hem från sjukhuset, det är så att när han va inne i stan igår så föll han bara ihop på marken och kunde inte resa sig igen så två poliser fick köra upp honom till akuten och det visade sig att han fått en propp så därför så har han inte så bra syn just nu heller, tack vare att när han föll så svartnade allt för ögonen och han kunde inte se men han börjar få tillbax synen nu, igår kunde han bara kolla rakt fram. Pappa skickade ett sms till mig igår och berättade att han mådde bättre nu, han har en jäkla huvudvärk som vägrar gå bort men det är tack vare vad som hände igår men annars så mår han bra och Peter är uppe hos honom nu och lämnar av lite nya kläder och en bok, Dan Browns Nya bok, Peter körde inom Maxi och köpte den innan han åkte upp till Pappa. Boken är en fortsättning på Da Vinci Koden (många tror att änglar och demoner är fortsättningen men det är den faktiskt inte, Änglar och Demoner är faktiskt den första Dan Brown Boken som kom ut även om Da Vinci Koden blev film först så var den inte den första boken, lite krångligt men jaja) och denna boken heter The Last Symbol och den kommer även bli film och den förväntas komma på bio 2012, jag läängtar! Men jag får helt enkelt läsa boken om jag nu så gärna vill veta vad som händer,haha!

Nu så ska jag gå ut med min tallrik och hämta en muffins och en kopp té. men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0