Min Klänning!!!

Jag sitter fortfarande och kollar på Criminal Minds men det är inte det jag tänkte säga i detta inlägg,haha!

Min snälla mor kom precis hem från jobbet och hon hade varit en snabb vända inne i stan innan hon åkte hemåt och när hon kom hem så hade hon med sig en kasse från Gina Tricot och i den låg MIN KLÄNNING!! Tack tack tack mamma!! Ibland fattar jag inte varför så många tycker det är pinsamt om ens mamma köper kläder åt dig, jag menar så länge hon vet vad du gillar för något, min mamma vet exakt vad jag gillar för något och jag själv tycker det är skitbra när hon kommer hem och har köpt något till mig för då slipper ju jag,haha! Jag gillar och shoppa, men inte här,haha! Jag älskar att shoppa när det kommer till London eller USA men absolut inte här, jag hatar verkligen att shoppa här i Halmstad för det finns inte så många fler affärer än H&M, Gina Tricot, Lindex, Cubus osv.
Så tack mammsen!

 
Klänning från Gina Tricot (perfekt att ha till typ nyår, svart börjar bli lite väl tråkigt nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0