Måndag

Hejsan Bloggen! Jag sitter nu och kollar på Desperate Housewives och är otroligt uttråkad. Jag har inte ätit något än men mamma va snäll nog att sätta på lite makaroner och göra lite bacon till mig när hon ändå höll på att göra mat till Michael. Så när maten är klar så ska jag nog sätta mig och kolla på någon film till maten. Är det någon mer än jag som faktiskt börjar längta lite till julen i allafall, jag älskar julen verkligen och jag älskar att sätta mig framför brasan och läsa någon bok och bara sitta där i flera timmar och mysa. Jag älskar när alla julsakerna kommer fram. Någon mer än jag som gör det?

Nu så ska jag vända blicken till Desperate Housewives igen innan jag missar hela avsnittet och måste kolla om det. Vi ses senare!

Ps. Sandra om du ser detta så måste du berätta om igår, jag är så nyfiken och jag vet att Elin också är nyfiken,haha! We Want Details!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0