Måndag

Godmorgon, Queen spelas här förfullt och jag sitter här och sjunger med i The Show Most Go On just nu och även dricker på min kopp té. Idag så har jag inte något planerat så idag kommer jag nog vara allmänt tråkigt, precis som vädret. Det blir väl att mysa upp sig med massa filtar och kolla på Sex And The City så det blir nog ett maraton här hemma idag. Men innan det händer så ska jag ta på mig något annat än pyamas och hänga med pappa till Maxi (gamla Grens här) för han skulle köpa något, det är 20-års jubileum så dom har sänkt priserna eller nåt skit,haha!  

Ska sticka nu och hämta en muffins och sen är det dags att åka iväg men vi ses senare!! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0