Lördag

Godmorning!


(från singing in the rain)

Hur mår ni idag? Själv så mår jag mycket bättre, känner såklart att magen är lite öm och sånt fortfarande men den är okej nu vilket jag är tacksam över tack vare att Matilda kommer hit idag. Jag har nästan precis kommit upp från duschen och jag är påklädd och det enda som ska göras nu är att sminka mig lite grann och äta något men mamma håller på att göra en macka till mig just nu, snäll mamma jag har ellerhur?

Jag hade tänkt kolla på ett avsnitt av Ghost Whisperer innan jag började sminka mig och göra resten som jag har kvar så det kanske är bäst att jag går och gör det då för annars blir jag väl inte klar tills Matilda kommer.
Vi ses och ha en bra dag med er nu!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Det är Deans bil, en Chevy Impala '67

grrr

2009-10-10 @ 15:16:48
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0