Lördag

Hallooo!! Jag har nästan precis kommit upp ur sängen, inte sovit men kollat på tv och jag är så himla trött. Jag somnade inte fören vid 03:30 tidigt i morse så jag är jäkligt trött. Jag sitter i allafall nu och kollar på det senaste avsnittet av Ghost Whisperer. Jag ska snart gå ut och hämta min glass, cream&pralines, mums!

Pappa kom äntligen hem från sjukhuset igår och han såg ut att mår rätt så bra i allafall, lite ont i huvudet men ja. Doktorn hade sagt till honom att han inte får köra bil på över tre månader och han får inte flyga på över 1 månad så Miami resan har blivit uppskjuten men om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt rätt bra att inte behöva oroa sig för att flyga på i allafall över en månad, jag som hatar att flyga så det känns väldigt bra ändå.

Nu så ska jag fortsätta kolla på GW men vi ses senare allehopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0