Lördag

Godmorgon bloggen min! Idag så bär det av till Sabina där jag ska sova inatt, ska bli sjukt kul att träffa henne, jag ska ta med min SATC-box med till henne, vi hann bara se första säsongen när hon sov över här så dags att fortsätta. Jag köpte chips och läsk igår som jag ska packa ner som jag ska ha med till henne och hon står för godiset. Det snöade igår men idag så kan man inte ens tro att det snöade så mycket igår för det finns ingen snö kvar på marken, solen skiner idag.

Jag ska gå ut i köket och rosta några hundra mackor och sen så ska jag sätta mig och kolla på ett avsnitt av Ghost Whisperer.

Jo föresten, Vilka tyckte ni va bäst i Idol igår? Själv så tyckte jag Erik,Eddie och Rabih(?)

Nu så är det dags för mig att kila men see you later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0