Julmust, Check Chips, Check

Har precis kommit hem från att ha handlat med mamma. Jag har köpt julmust och Chips som jag ska ha med till Sabbe imorgon, hon står för godiset. Ska bli trevligt trevligt att se henne igen (:

Jag har även köpt lite annat gott till mig som jag ska ha till Idol i kväll, en chokladkaka,mera julmust (:P) och glass med smak av Cream&Pralines, mumsigt värre! jag är väldigt onyttig av mig, men det är det bästa med livet,haha! Det skulle aldrig falla mig in att sluta äta vad jag vill och börja äta bara massa mat som jag kallar ''kaninföda'', alltså nyttig mat. Det är väl bra att äta nyttigt men jag skulle aldrig falla mig in att beställa en sallad istället för typ en hamburgare eller något annat gott, usch! okej nu så ska jag sluta babbla om mat och vad man ska äta och inte, jag är ju inte världens nyttigaste person precis,haha!

jag sitter nu och lyssnar på No Air med Jordin Sparks ft. Chris Brown och nu så ska jag gå tillbax till mat, jag måste nämligen äta något innan min mage exploderar av hunger så vi ses senare. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Av dem jag såg så var Rabih och Erik bäst. Men har heller inte sett alla :P

2009-10-16 @ 22:50:21
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0