Jag mår...

...PYTON!!! I över en månad nu så har jag haft skit ont i hela kroppen, speciellt i magen och vid njurarna och jag har till och med varit hos doktorn men dem sa att det inte va något speciellt. Det onda har kommit och gått i över en månad nu och jag vet inte hur länge jag orkar stå ut med detta, och den 20:e så åker jag ner till Miami igen och det sista jag vill är att må skitdåligt där nere, och jag är så jäkla rädd för flygresan ner nu också, därför när min kropp inte mår bra så blir jag jätte illamående när jag flyger tack vare att jag behöver mer luft då och jag får inte den luften när jag sitter i ett flygplan så jag får alltid skit ont i magen och jag kan till och med börja kräka tack vare att jag blir så dålig, och nu är jag rädd att det ska hända så igen nu när jag flyger och inte nog med det, att må så jäkla dåligt på en 15timmars flygresa typ är inte roligt. Och det gör det ju inte bättre av att jag har skit svårt för att somna på ett flygplan tack vare alla ljud så jag får ju inte den vilan som jag också behöver. Fan Fan Fan Fan Fan Fan!!

Nu så ska jag gå och lägga mig en stund och vila för jag klarar inte av denna smärtan och det enda sättet för mig att slappna av är om jag ligger ner och imorgon kommer Matilda hit så jag vägrar att må skit dåligt imorgon! Dags för vila men vi ses imorgonbitti för jag orkar inte skriva fler inlägg idag och plus att jag måste gå ner och duscha senare så nu säger jag hejdå!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0