I'm gonna learn how to fly

Nu är jag hemma igen! Filmen va hur jäkla bra som helst, jag har inte sett första Fame filmen men om den är likabra som denna så kommer detta bli mina två favoritfilmer. Den va asbra! Och den rekommenderas verkligen! Jag fattar inte hur dem orkar dansa så mycket, snacka om träningsvärk, haha!
NI MÅSTE GÅ OCH SE DEN!!

Nu så ska jag lyssna på lite musik och sen så ska jag börja göra mig i ordning inför sängen, men lite musik får jag lyssna på först och det blir antagligen att jag börjar dansa här i mitt rum också, det brukar bli så när jag hittar en skitbra danslåt! Jag älskar att dansa! haha!

Nu så ska jag gå och hämta mitt godis som ligger och skriker på mig innefrån min väska! Dags att sticka, men ha det bra allesammans så ses vi imorgon. Känner att jag behöver dansa av mig lite här nu så vi ses imorgon,haha!

Puss på er och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0