Ghost Whisperer

Nu är det bara jag igen, Matilda och hennes pappa åkte precis hem och fyfan vad vi har spelat Wii, haha! Jag kommer ha träningvärk i morgon i armarna kan jag ju säga men det uppdaterar jag om i morgon då,haha!

I allafall, jag hann inte kolla på det nya Ghost Whisperer avsnittet i morse så får göra det nu i stället. Jag fick en liten present från Matilda föresten, en chokladkatong och ett stort kexchoklad, mums! Tack ska du ha! (:
Måste bara fråga: är det någon mer än jag som saknar Julmusten just nu?

Jag sitter här och väntar varje dag efter att jag ska få syn på apotekarens julmust i affärerna men än sålänge har jag inte sett den, jag älskar julmust och jag tycker dem ska sälja den året runt för det är den bästa läsken någonsin. Jag minns förra året när jag satt och väntade på att den skulle komma ut så varenda gång pappa hade kommit hem efter att ha handlat så frågade jag honom om den fanns än och när den väl gjorde det den dag jag följde med pappa, så va jag som en liten unge,haha! Jag sprang till den och typ gjorde värsta segerdansen bara för att den äntligen fanns, jag vet jag är konstig men julmust är så himla gott!! =P

Nu så ska jag sätta på ghost whisperer men vi ses senare helt enkelt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0