Fredag

Godmorgon på er! Jag är så himla trött idag även om vädret faktiskt är väldigt fint, det är soligt men självklart svinkallt, man får helt enkelt hålla tummarna för att vintern inte kommer vara så lång, står inte ut med det kalla vädret just nu. Jag har inte ätit frukost än så ska efter detta inlägget gå ut och röra ihop något ätbart och sen så ska jag nog ta min bok för en gång skull och sätta mig för mig själv i vardagsrummet i några timmar. Hade världens huvudvärk igår tack vare datorn så får försöka att inte vara i närheten av den så mycket idag.

Igår så städade jag ur garderoben och gjorde det snyggt där så att alla mina kläder ska få plats tack vare att det va så stökigt, alla kläder låg bara huller om buller men nu är det snyggt och fint där igen och nu är frågan bara hur länge det kommer hålla sig innan det är lika stökigt där igen, haha! Jag har stora problem med att lägga in kläderna i garderoben igen snyggt, det blir oftast att jag bara slänger in dem eller lägger dem på en stol, vet inte riktigt varför men orkar helt enkelt inte bry mig.

Nu känner jag att min mage behöver lite mat så jag får väl gå ut och röra ihop något innan det onda från huvudet går till magen i stället. Men ni får ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0