Battlefield

Jag sitter nu (snart helt färdig) och håller på och sväljer mina vitamintabletter, och mina vitamintabletter är tuggtabletter så man måste typ fylla munnen med dricka först innan man stoppar in tabletterna i munnen och börjar tugga för då känns bara smaken från drickan (jag dricker julmust till just nu). Jag ska snart gå och ta på lite mascara och sen är jag redo att börja packa ner sakerna jag ska ha med till Sabbe. Jag kan inte vara hos Sabbe fören vid efter halv 3 tack vare att sturegymnasiet som hon går på har öppet hus och hon är snäll nog att vara där och visa runt niorna (: Så jag är inte hos henne fören vid 3-halv 4 någon gång, men men.

Jag sitter nu och lyssnar på musik medans jag gör det sista och just nu spelar Jordin Sparks nya skiva på högsta volym! Älskar henne, haha!

Dags att börja packa, men vi ses antingen innan jag åker eller när jag är hos henne. See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0