091030

Godmorgon på er allihopa! Jag är vaken och ganska pigg också måste jag säga, jag känner inte riktigt för att
bara krypa ner i sängen igen vilket jag brukar göra annars,haha! Ett poäng till mig, eller snarare ett stort poäng till mig. Men jag måste erkänna att det är väldigt mysigt att vara uppe tidigt tack vare att inga människor är ute och går och det är bara så himla tyst ute, skönt!

Jag ska börja ta på mig nu för när mamma kommer hem från jobbet om lite mer än 1 timma så ska jag följa med henne till mormor och morfar, mamma ska nämligen permenenta (stavning?) mormors hår, mormor brukade alltid färga sitt hår innan också men för 1 år sedan nu så slutade hon, fattar inte riktigt varför hon alltid färgat det, jag tycker mormors hår är jättefint (:

Dags att ta på sig och kliva bort från datorn, måste även ha i mig lite mat, ska gå och gräva i frysen och se om vi har någon mozzarella pizza kvar. Men ni får ha en helt underbar dag i det kalla vädret så ses vi helt enkelt senare idag! Pusspuss och Godmorgon på er som är vakna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0