091029

Godmorgon! Godmorgon! Godmorgon!
Jag är vaken,påklädd och uppe ur sängen,haha! Jag har varit vaken lite mer än 2 timmar och hjälpt mamma skala morötter och lite annat smått och gott, just nu så sitter jag och kollar på film. Det är väldigt fint väder idag, det är kyligt men solen skiner (: Jag har inget bestämt idag men det blir väl något, kolla film,lyssna på musik eller varför inte kanske gå ut på en långpromenad i solen, det återstår att se vad det blir.

Nu så ska jag gå och ta mig något att äta, borstade tänderna direkt när jag gick upp även fast jag ej ätit något än,smart!  Men vi ses senare idag! puss♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Vänta då tills du får se den! Underbar <33

2009-10-29 @ 14:35:42
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0