091028

Hejhej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit upptagen, tidigt imorse så följde jag med mamma och pappa för att handla och det tog några timmar (tro det eller ej men det tog TIMMAR) och sen när vi kom hem så ringde telefonen och det va från någon som jobbar på onoff så då var det bara att åka in igen och sen fram tills nu så har jag inte bara städat mitt rum utan även resten av huset också, jobbigt! Men nu är jag klar och färdig, jag ska nu alldeles strax gå ner och duscha, känner mig inte så fräsch om man säger så och efter duschningen är det mys framför tv:n som står på schemat. Ska krypa i min nytvättade pyamas och tända några ljus och kränga i mig massa gott, mums!

Dags för duschen, men vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0