Vad fan ska man göra?

Jag är så jävla uttråkad, finns ju fan inget att göra. Jag läängtar tillbax till Miami nu, sol och värme skulle sitta fint nu. Pappa har sagt att det ligger första klass biljetter bokade över jul så det återstår att se om vi åker ner och firar jul med Tom och hans familj nere i deras hus i Miami på Star Island, det är där alla dem som har mycket pengar bor, och för att komma in måste du ha en speciell kod, så inga inbrott här inte. Och inte nog med det, men det är första klass vi flyger med då, en första klass biljett kostar typ över 100 000kr och tänk då om hela min familj och släkt ska ner, Wow säger jag bara, men för en gångs skull så kanske man kan sova då med tanke på att det finns säng som man kan sova i typ.

Men men nu säger jag hejdå för idag, jag känner att jag orkar inte sitta vid datorn mera så vi ses helt enkelt i morgon igen. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0