Strömavbrott

Halloj! Precis när jag tänkte skriva ett inlägg för inte så längesedan så gick strömmen, hela jäkla oskarström blev det svart hos,haha! Men nu är strömmen tillbax, lite synd tycker jag faktiskt, jag tycker det är skit mysigt när strömmen går och man måste tända massa ljus och sånt mysigt för att kunna se. Jag ska alldeles strax gå och rota runt i frysen och se om det finns något gott därinne som man kan äta och sen ska jag nog sätta in en film i dvd-spelaren och kolla på. Har kollat på The Holiday annars idag, älskar den filmen och Jude Law, mums! Den är en av mina favorit filmer och är helt underbar helt enkelt.

Nu ska jag leta efter något ätbart att laga ihop för jag är hungrig som en gris just nu... Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Håller med, The Holiday är helt underbar. Lipar alltid då när Cameron Diaz karaktär gråter xD Jude Law i den filmen ja.. not bad!

2009-11-09 @ 17:27:04
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0