Och med detta säger jag Godnatt...

Ska krypa ner i sängen och kolla på Barnaskrik och jäkelskap, Stefan Och Krister är fan grymma, så sjukt roliga och Jojje som dag-otto kan ju inte bli bättre. Ska gå ner i källaren och hämta tandkrämen och sen så ska jag borsta tänderna och sen är det sängen för det blir nämligen kanske att jag och Peter åker till IKEA imorgon medans vår äldsta brorsa Michael är och jobbar i Helsingborg så vi följer med och går på IKEA och sånt under tiden. Måste köpa lite nya doftljus och sånt så det blir perfekt. Jag älskar IKEA även om man inte köper nåt så är det bara kul att gå runt där inne och kolla på alla grejer.

Jaja,nu får jag sluta babbla för annars kommer jag aldrig från datorn men vi ses i allafall imorgon då det bara är 1 dag kvar tills 1:e December,haha! Ha det bra tills vi hörs igen!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0