Ny duschad, dags för smink och kläder

Har precis kommit ut ur duschen, sitter nu och lyssnar på Michael Jacksons skiva Dangerous, very good!
Ska gå och göra resten nu, ska börja med att kleta på lite mascara på ögonfransarna, orkar inte ha något annat än mascara idag, annars brukar jag ju ha puder och sånt också men är för lat för att ta väck det sen så det blir bara lite mascara och sen är det dags att leta fram kläder och sen är det bio med brorsan... En Julsaga! Yeay!

Kanske är bäst att jag börjar göra mig i ordning nu, men vi ses senare! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det var Dangerous-skivan som var min första MJ-skiva som jag lyssnade på OVER and OVER again när jag först lyssnat på den för första gången. It brings back memories. 8 år gammal och det var kärlek vid första... öronkastet >< haha

2009-11-11 @ 18:52:13
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0