Man knivdödades på torg i Halmstad

En 40-årig man knivskars i dag till döds mitt på Stora torg i Halmstad.
Polisen söker nu efter gärningsmannen som sprang från platsen.
– Det var många som befann sig på torget när det hände, säger Christer Harplinger, informationschef vid Hallandspolisen.

Polisen fick in larmet vid 12.20-tiden. En man hade knivskurits svårt i bröstet.
– Polis och ambulans anlände snabbt till platsen och mannen transporterades till sjukhuset, säger Christer Harplinger.
Men 40-åringens liv gick inte att rädda – utan han avled av skadorna.

(text tagen från aftonbladet.se)

Fyfan alltså, i våran lilla stad, och mitt på stora torg och inte nog med det, men mitt på dagen. Hur man kan göra något sådant kommer jag fan aldrig fatta, jävla idioter, jag blir så jävla förbannad att det finns så jävla mycket våld och att det inte går att stoppas från att hända. Usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0