Lite Piggare

Efter att jag skrivit förra inlägget så kände jag att jag behövde gå och lägga mig en stund så att jag fick vila både mig och min stackars arm och jag vaknade precis och jag känner mig lite piggare i allafall. Sitter och funderar på vad jag ska ha och äta men jag är inte det minsta hungrig just nu så jag vet inte riktigt men ett glas julmust ska jag i allafall hämta nu, känner att jag behöver något med kolsyra i mig. Kolsyra och salt lakrids är skitbra att dricka/äta när man precis ätit och är sådär äckligt mätt för det hjälper, i allafall på mig och resten av min familj,haha! Och jag är inte äckligt mätt precis (har ju inte ätit) men min mage spökar lite just nu så känner att jag behöver lite dricka i allafall.

Jag ligger i sängen med datorn just nu medans dvd:n rullar på med Jönssonligan på Mallorca och jag sitter även med min godispåse jämte mig som sällskap,haha! Dags att resa på sig och hämta lite dricka. Kramkram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, julmust. Det skulle man haft hemma. Dricker ju upp den på någon timme haha. Ang. mitt inlägg innan, har bråkat med mamma, åsså känns det som att pappa inte riktigt bryr sig. Känns som att alla på den sidan bara bryr sig om deras lilla barn som kommer snart.

2009-11-27 @ 19:31:11
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0