Julmust och massa annat gott

Hallooo, jag sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på, kanske slänga in en film i dvd:n eller lyssna på musik en stund eller fortsätta att kränga i mig massa godis och sånt smått och gott som jag köpte inne i stan idag. Batteriet på min mobil dog typ precis när jag och mamma hade börjat köra mot stan så kunde ej mobilblogga men jag kan säga...FAN FAN FAN!!! Jag kunde INTE övertala mamma om att köpa spelet idag så något spel blev det ej idag men nästa gång det ska handlas så är ju älskade lilla pappa med och han är betydligt lättare att övertala,haha!

Vad ska jag hitta på, hmmm... jag är så uttråkad. Men ska nog gå och leta upp några bra filmer som jag kan kolla på och om jag ej hittar det så får det bli, klassiska Sex And The City, haha!

Ska kila, måste tvätta av sminket och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på film/tv men vi ses imorgon, Kram och Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0