Hemma

Hej bloggen! Nu är man hemma igen efter en lång dag på stan med Sabbe och det blev lite köpt, en tröja,två nagellack och två förvaringsboxar, visar senare! Sen blev det även fika på Espresso House, för min del blev det bara en stor Vanilla Latte, fyfan vad gott! Och sen så blev det även en hamburgare på mcdonalds innan det va dags att möta upp mamma vid lilla torg och köra hem. Tack för en rolig dag i allafall! (:

Jag ska alldeles strax gå ner till duschen och duscha, känner att jag behöver det och sen att få väck allt smink också, jag känner mig som en plastdocka just nu i ansiktet,haha! Och sen efter duschen så ska jag nog sätta på en film eller nåt och bara mysa, tända några ljus och kränga i mig det allra sista godiset som är kvar från i onsdags.

Och sen så blir det ju självklart Idol sen också, det är ju duetter så måste kolla... Hejja Eddie! Hejja Erik! Hejja Mariette!

Dags att smita ner till duschen innan någon annan tar den, men vi ses antingen senare eller i morgon då jag också visar vad jag köpte idag.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0