Hemma och vaken från min tupplur

Som rupriken lyder... spelet är mitt nu!! Jag håller på att installera det nu, skulle gjort det för flera timmar sedan men efter vi kommit hem så orkade inte mina ben bära mig längre. Jag har haft något så fruktansvärt ont i mina ben idag och det gör fortfarande lika ont men mamma kom precis in med en ipren, jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort för att få såhär ont men något är det i allafall så efter vi kommit hem så gick jag och la mig en stund så därför är det inte installerat än men nu är det igång, jippi!!

Ska ta mig min Ipren nu och sen ska jag lägga benen högt en stund medans Simset håller på att installeras...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0