Grissprutan tagen - CHECK!!!

Fan vad skönt att ha gjort det, den sista minuten innan jag och mamma skulle in i detta rum och ta den så kände jag verkligen att jag behövde kräka,haha! Men jag mår bra nu även om jag knappt kan lyfta på min arm, inte pågrund av att jag är öm eller svullen men pågrund av att jag har så enormt ont i mina muskler, jag är varken öm eller svullen runt där dem stack, det gör endast ont i musklerna, men det återstår att se, det har ju inte gått så lång tid men jag håller tummarna på att jag slipper feber eller huvudvärk eller någon av dem andra eventuella biverkningarna. Men änsålänge så mår jag bra, sitter nu och försöker att äta på min pizza men det är lättare sagt än gjort när man knappt kan röra den andra armen.

Efter sprutan i allafall så va jag och pappa uppe på hemköp och då passade jag på att köpa lite godis för att jag varit så duktig idag ,haha!!

Ska äta på min pizza nu men ses senare allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0