Första Advent

Första Advent är det idag, tiden bara rusar förbi och tänk snart är detta året slut och vi går in på 2010, shit alltså!
Och om två dagar så är det 1:e December alltså bara 24 dagar kvar tills julafton då, 26 dagar kvar är det nu och jag har inte ens börjat köpa julklappar än men som tur är så vet jag redan vad jag ska köpa till alla utom mormor,morfar och farfar så det får jag klura ut.
Vad vill en mormor,morfar eller en farfar ha tror ni? Hmm... Det får jag försöka klura ut men nu så ska jag sätta på the sims 3 - destination världen en stund, har ju inte kunnat spela det på 2 dagar med tanke på att jag mått dåligt och haft så jäkla ont i armen, jag har fortfarande ont i armen men det är inte så farligt nu så nu blir det att spela en stund. Ska gå och stänga dörren nu för mammas tv hörs in hit, och jag hör även att hon kollar på Chicago med Richard Gere,Catherine Zeta Jones och Renee Zellweeger. 

Dags att spela lite och kanske sätta på lite julmusik, det är aldrig för tidigt för lite julstämning. Dags för mig att kila... Kram


Är det inte bara för mysigt när det närmar sig jul?


Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: ja, det är det! :)

har du sett A Tale Of Two Sisters?

2009-11-29 @ 16:13:09
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0