091127

Godmorgon bloggen! Jag sitter i sängen påklädd och jag dör av nervositet. Vid 13.00 idag så ska jag och mamma åka upp och ta den förbannade grissprutan och jag skulle kunna dö så nervös jag är. Jag är livrädd för sprutor och nålar och det har jag varit sedan jag va liten när jag tog min första spruta i skolan när den jävla skolsköterskan riktigt köttade in den i armen, och sedan dess så är jag livrädd för sprutor och jag är så nervös just nu och i mitt huvud just nu så skriker jag JAG VILL INTE!!
Men jag tar hellre vaccinet då än att gå och bli smittad av svininfluensan och kanske bli skit dålig så att man måste läggas in på sjukhus, Peppar peppar ta i trä!!

Min andra brorsa Peter (Michael är äldst) tog vaccinet igår och han fick inga biverkningar förutom ont i armen men det är ju inte någon biverkning precis,haha! Så jag hoppas att samma blir med mig för jag klarar inte av att känna mig sjuk just nu, så jag håller tummarna på att jag slipper lite feber,huvudvärk och alla andra miljoner biverkningar som finns.

Nu så ska jag gå och hämta något i köket att äta, även om jag känner att jag är så nervös så jag inte kan, men något måste jag få i mig. Wish Me Luck!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0