091125

Halloj, lilla jag är här! Har precis varit ute i köket och hämtat en lussebulle (började baka lussebullar i början på denna månaden,haha) och lite choklad från godis skålen farfar hade med sig nu när han kom på fika. Jag sitter och kollar på Jönssonligan just nu, tråkigt att bara kolla på samma gamla filmer om och om igen och dessa har jag typ bara sätt 2-3 gånger så kul med lite annat att kolla på. Jag har blivit rätt så förskyld men det blir jag alltid
vid denna tidpunkten så det är nog ingen risk att det är svinis, thank god for that!
Sen så har jag skitont i min näsa, vet inte riktigt varför men det gör bara skitont. Idag så ska jag bara sitta här och ha väldigt tråkigt, jag är så himla uttråkad och jag kan inte gå ut och göra något för det bara regnar och regnar och då blir jag väl ännu mer förskyld.

Jag ska lägga mig i sängen,har man ingen soffa eller fotölj (fotölj har jag men den är numera Bellas sovplats) så är sängen perfekt och jag ska nu hämta min jätte stora kudde och lägga mig och kolla på jönssonligan och lite senare idag blir det väl även att spela The Sims 3 - Destination Världen en liten stund men orkar inte just nu, känner att jag behöver lite tid bort från datorn.

Men men dags att kolla film... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0