091120

20 November, och solen har äntligen kommit fram igen! Regnet är borta och nu är det sol som gäller. Idag så ska jag följa med mamma in till stan och köpa lite saker, ska även försöka få mamma att köpa The Sims 3 - Destination Världen till mig också, mamma sa att nu får jag inget innan jul men jag ska ändå försöka... Jag kan fan inte vänta mer än en månad innan jag får det, är hon galen eller. Så det står på min lista idag, FÖRSÖKA ÖVERTALA MAMMA ATT KÖPA DET ÅT MIG IDAG!!

Sen blir det även en fika på Espresso House, Vanilla Latte här kommer jag...

Dags att göra sig i ordning...Ses senare, antagligen genom mobilbloggning och om jag lyckades att haffa spelet så är ni dem första som får veta,haha!! Ses senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0